نمایندگی های مجاز تعمیرات ماکروفر در محل

مایکروویو یا تندپز و یا به شکل واژه همگانی‌ شده مایکروفر یکی از مهمترین اختراع‌های بزرگ قرن بیستم است. میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا این وسیله را دارند و هر روز از آن استفاده می‌کنند. امروزه با توجه به مدرنیزه شدن ، لوازم خانگی هم از این قاعده مستثنی نبوده بطوریکه ماکروفرها ،ماکروویوها ، اون ، توستر و سرخ کن برقی نمونه بارز این مدرنیته شدن زندگی بشر و باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شده است. واردکنندگان و فروشندگان جهت تضمین کیفیت کالا در صدد تعمیرات و خدمات پس از فروش این لوازم هستند. تحقیقات انجام شده در این زمینه نشانگر آنست که استفاده از این نوع انرژی، ضمن اینکه آلودگی محیط زیست رابطور چشمگیری کاهش می‌دهد فرآیندها را تسریع نموده و در کاهش هزینه‌های انرژی نیز مؤثر است.

مــزایای ماکروفراستفاده از مایکروفر برای پخت غذا در حفظ ویژگی‌های مغذی مواد غذایی موثر است. مواد معدنی و ویتامین‌ها در این روش پخت نسبت به دیگر روش‌های پخت و پز بیشتر حفظ می‌شوند چون در پخت با ماکروفر زمان کوتاه تری صرف گرما دیدن ماده غذایی می‌شود، پخت وپز در فضای بسته صورت می‌گیرد و آب یا لازم نیست یا به مقدار خیلی کم صرف می‌شود. همان طور که می‌دانید آب زیاد، گرما دیدن سطح و پخت بیش از حد، مواد مغذی غذا را از بین می‌برد.مایکروفر برای یخ زدایی مواد غذایی منجمد مثل گوشت، مرغ یا سبزیجات مطلوب است که در عرض چند دقیقه انجام می‌شود و یکی از ایمن ترین روش‌های یخ زدایی است. مزیت دیگر پخت با مایکروفر حفظ عطر طبیعی غذاست که باعث می‌شود نمک یا شکر بیش از مقدار لازم به غذا افزوده نشو د. مایکروفر غذا را با رطوبت خودش می‌پزد بنابراین لازم نیست چربی اضافی یعنی کره یا روغن به آن افزوده شود. در آموزش تعمیر مایکروفر بخش های مکانیک دستگاه و مادون آن توضیح داده میشود.

تعمیر مایکروفر

معایب ماکروفرطبخ غذا در فرهای مایکروویو کوتاه است و میکروب‌هایی که احتمالا در غذا وجود داشته کشته نمی‌شوند و برای سلامتی می‌تواند مضر باشد. طبق نظر مخالفان با استفاده از مایکرویو، امواج این دستگاه علاوه بر ضایعات موادغذایی، ممکن است به افراد نیز برخورد کرده و موجب ضایعاتی در بدن آنها شود. امواج کوتاه مایکروویو باعث پاره شدن و از هم پاشیدگی ذرات تشکیل‌دهنده مواد غذایی می‌شوند و ممکن است این مولکولهای تغییرشکل یافته، توسط بدن انسان ناشناخته بوده و در متابولیسم بدن شرکت نکنند، که این می‌تواند عاملی برای ایجاد سرطانهای مختلف باشد.

نمایندگی تعمیرات ماکروفر در تهران

نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو

تعمیرات ماکروفر ناسیونال

نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوش

نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ

نمایندگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ

نمایندگی تعمیرات ماکروفر ال جی

نمایندگی تعمیرات ماکروفر زیمنس


 نمایندگی تعمیرات ماکروفر کنوود

نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر لمینت , لینک شما در اینجا