تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران

روشن نشدن ماشین ظرفشویی ممکن است بسیار آزاردهنده و اعصاب خردکن باشد. مخصوصا زمانیکه تمامی ظرف ها کثیف اند و شما به ظروف تمیز نیاز دارید. معمولا می توان با بررسی نکاتی که در ادامه آورده شده است، مشکل بوجود آمده را رفع نمود. اما در صورتی که ماشین ظرفشویی شما همچنان قادر به روشن شدن نبود، با متخصصان باتجربه ما در کاراباما تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیرات ماشین ظرفشویی شما را انجام داده و آسودگی خیال را به شما بازگردانند.

تعمیر ظرفشویی

نکاتی که در ادامه خواهید خواهند، با استفاده از تجارب صدها تعمیرکار و تکنسین تخصصی ماشین ظرفشویی گردآوری شده است. این نکات مهمترین و رایج ترین اجزاء و قطعات ماشین ظرفشویی را که ممکن است در روشن نشدن دستگاه دخالت داشته باشند، معرفی نموده و در عیب یابی ماشین ظرفشویی شما بسیار موثر خواهد بود.

قفل درب و سوئیچ قفل درب ظرفشویی
قفل درب و سوئیچ قفل درب ظرفشویی
در صورتیکه ماشین ظرفشویی شما قادر به روشن شدن نیست، مشکل می تواند از قفل درب (میکروسوئیچ) یا سوئیچ قفل درب باشد. مجموعه قفل درب برای بسته نگاهداشتن درب ماشین در طول سیکل شست و شو و ممانعت از آبریزش و چکه کردن دستگاه استفاده می شود. همچنین از سوئیچ قفل درب برای تامین برق به پنل کنترلی ماشین ظرفشویی استفاده می کند. در صورتی که درب به درستی بسته نشود تا سوئیچ قفل درب را فعال نماید، یا اینکه سوئیچ قفل درب مشکل داشته و معیوب باشد، آنگاه برق به کنترلرهای دستگاه نرسیده و ماشین ظرفشویی قادر به روشن شدن و شروع سیکل شست و شو نخواهد بود. سوئیچ ها و کل مجموعه قفل درب را بررسی نمایید.

برای اطمینان از صحت کارکرد قفل درب و سوئیچ های آن که معمولا دو عدد می باشند، لازم است آنها را باز نموده و بررسی کنید. مجموعه قفل درب بطور معمول در بالای درب دستگاه و پشت پنل کنترلی قرار دارد. برای بازررسی و صحت از وجود جریان برق در سوئیچ ها که نیازمند اتصال مولتی متر به پایانه های سوئیچ قفل درب می باشد، آنها را از دستگاه جدا نموده و چک کنید. در صورتی که هر یک از اجزای نامبرده ایراد داشته باشند، لازم است آنها را تعمیر و یا تعویض نمایید.

نمایندگی های مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

تعمیر ماشین ظرفشویی دوو

نمایندگی تعمیرات آدمیرال

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ماشین ظرفشویی الجیتعمیر ماشین

ظرفشویی الجی

تعمیر ظرفشویی وستینگهاوس

https://ipemdad.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AC/

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر لمینت , لینک شما در اینجا